6 Nisan 2015 Pazartesi

anne yapımı kartlar


hayvanlar ve isimleri 


sıralama kartları 

üç parçalı hayvanlar yapbozu

Meyveler ve yarımları


Abeslang çubuktan yapbozlar





1 den 3 e kadar sayı çubukları

eldivenin eşini bulma

üçlü sıralama kartları tabiki dondurmayı görünce gözleri parlayan bir Masal vardı :)



Renkli çıktı aldıktan sonra ben pvc kaplama yapmadım. Şeffaf yapışkanlı asetat aldım ve onunla kapladım. Pvc ye göre daha yumuşak oldu. Çocuk açısından daha iyi olduğunu düşünüyorum.


ıslak mendil kapaklarını değerlendirdik
Blog sayfasına word ve pdf yükleme yapmadığı için bu çıktıları isteyene yollayabilirim.
Pdf olmayanları ekledim.






 

9 yorum:

  1. Kart çıktılarını alabilir miyim tşk.ederim

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bende istiyorum kart çıktıların resimlerini alabilirmiyim çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Araştırırken denk geldim ben de yaptım ama sizinki daha orijinal olmuş ben de istiyorum çıktılarını mumkunse teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  6. merhaba mümkünse çıktılarını gönderebilirmisiniz ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mail adresi yazarsanız yollarım uygun zamana. Şimdi birde bebek varda evde ☺️

      Sil
  7. bende cıktıları alabılırmıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mail adresi yazarsanız yollarım müsait zamada. Şimdi benek var birde ☺️

      Sil