21 Ocak 2016 Perşembe

Abeslang çubuklarla yapılabilecek etkinlikler

 Dil çubukları hem maliyeti az hemde etkili bir aktivite malzemesi :) Masal bir yaşını geçtikten sonra ilk defa tanıştım abeslang çubukla. Hatta adını bile yeni öğrenmiştim :) Kesinlikle tavsiye ederim. daha 100 tanesini bitiremedim. ( sadece 5-6 lira ) Hiçbiri benim yaratıcılığım değil bu arada. Tamamen internetten aldığım fikirleri uyguladım.


1 den 10 a kadar sayıları doğru sayıp yerleştirme



                                 Sayıları kullanarak örüntü oluşturdum. Doğru yere yerleştirme





 Dil çubuklarına en yakıştırdığım etkinlik yapboz tabiki. Köpek balina ve kuş yapbozları yaptım.

Renklerle ilgili örüntü oluşturup yerlerine yerleştirme.


Sayılarla ilgili eşlemeye bir örnek daha


Şekillerin yarımlarını yapıp eşleme yaptık.

Kendi yapbozunu yaptık.
Renkli dil çubukları cırt cırtlanınca şekiller oluştu.
Kağıtta çizili şekli oluşturdu.
Gemi yapıp boyadı.
Çubukları renklerine göre yerleştirme oyunu yaptık.
Çubukları üstünde yazan sayı kadar koyma oyunu yaptık.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder