4 Haziran 2015 Perşembe

1-2 yaş arası etkinlikler


1 yaşından 2 yaşına kadar Masalın yaptığı etkinliklerden fotoğraflayabildiklerimi toparladım bu başlık altında. Şimdi şöyle bir hepsine bakınca ne kadar yol katettiğini görüp daha da mutlu oluyorum.

makaradan çubuk geçirme
pet şişeşeye doldurulan çubuklar




                     
ceviz aktarma
 
 










 
 
 













çorap eşleme

kuklalar



 














içinde ne var ? oynadık

gerçek sofra düzeni :)



sofra düzeni


pepe ve şilayı uyuttu




şirinlerin parçalarına ayırıp birleştirme





cırt cırtlı şeritleri açtı
kolye yaptı


şekillerin yerini bulma

sayıların yerini bulma

kule yapıp yıktı

renklerine ayırdı

iç içe geçirdi

balık tuttu

ipe boncuk dizme

adamları şapkalarına gore eşleme


şönillere boncuk dizme



nohut aktarma

damlalıkla sıvı aktarma

kaşıkla sıvı aktarma





pipet ve şişe kapaklarından yapılan salıncak pek mutlu etti

pepe ve şila tahterevallide

sıralamalar

üç parçalı hayvanlar

hayvanlar kartları

tavada yumurta :)






duygularımız

saat ve harfler için erken olsada çivileri saplamak hoşuna gitti

olay sıralama kartları

kolay mücver tarifi :)






derin kaşıkla aktarma

tatlı kaşığı ile aktarma












anne yapımı tırtıl

üçlü sıralama kartları



şişe kapaklarından tırtıl



bebek yıkama
kiraz toplayıp koyun sevdi

meraklı minik geri dönüşüm eşleştirme kartları

kulesini yaptı ve keyifle yıktı

çiçekleri suladı

toz aldı

meraklı minikten çıkan otobüslerin önden ve yandan görünümlerini eşleme kartlarını yaptı

kuşlarına iyi geceler öpücüğü verdi

Bir yıl daha ne çabuk geçti... Aslında çabuk geçmesine üzülmüyorum. Seninle dolu dolu geçen günlerden sonra daha öncesinde nasıl sıkılmadığımızı anlayamıyoruz. Yerin doldurulamaz. Hiçbir yer hiçbir eğlence seninle yapılanlardan daha keyifli olamaz.

2 yorum:

  1. Masallah sizi tebrik ediyorum.Etkinlikleri gorunce kendimden utandim bazi materyaller alinmis sanirim nerden aldiniz ve fikirleriniz sizinmi acaba tesekkurler...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :)Ahşap oyuncakları facebookta oyuncak annesşi ve oyumcakçı anne den aldım. Küpler makara çıbuklar adım adım dergisinden geldi. Kartların bir kısmı meraklı minik dergisinden

    YanıtlaSil